Sunday, November 30, 2014

Gluma



Ovo je bila moja prva predstava. Gluma me inspiriše. Od kad sam bila mala sam se bavila glumom, onako iz zabave, da bi me roditelji upisali kad sam imala jedanaest godina.Godinu  dana kasnije su me ispisali i to je bio haos. Ako nešto želite više od svega onda to treba da negujete, da pratite svoje snove, zato sam se ponovo vratila. Scena meni predstavlja život, to je način na koji vidim sebe u budućnosti.
Predstava se zove " Zabranjeno preko 18". "Predstava je parodija na reklame i crtane filmove.Na kritičan i duhovit način prikazuje se odnos prema savremenom materijalnom svetu i životnim vrednostima sa malog ekrana."

U kući porodice Adams nastaje prava zbrka. Svi žive onako kako samo oni umeju. Frankeštajn donosi pozivnicu za izbor za najlepšeg crtanog lika i Mortiša rešava da ide ćerka Sreda (ja), ali Gomez je za to da ide njihov sin Pagsli. I tu će nastati zanimljiva zbrka.




Svi crtani likovi u predstavi žele da idu na izbor i zato u svakom crtaću nastaje sukob.

Osim crtaća tu su i reklame. Na zanimljiv način reklamiraju proizvode.


                     
                                                        Reklama "Čepići za uši" (ja desno)


 
                                                   Reklama "Bući-bući slamčica"(ja stojim)


Bila je to meni jedna on najlepših večeri u životu. Kada imate svoj san i želite da ga ostvarite, onda to zavisi samo od vas. Ako stanete, a želite da nastavite, nastavite, pa i krenite iz početka ako je potrebno. Put do cilja je zahtevan, tu će biti i uspona i padova, ali prijatelj koji će uvek biti tu uz vas i slagati se sa vašom odlukom ste vi sami.
Sve vas zovem da dođete na poslednje igranje ove predstave u utorak 2. decembra u 20 časova. Karta je 400 dinara.

Za slučaj da želite da se bavite glumom imam jednu preporuku:

"Ako ti u glavi fali daska, "Studio glume Maska" ".

xoxo,
Jane












No comments:

Post a Comment